Mom2007 idrar yolu enfeksiyonu.. malesef 2 aydır çekiyorum ve son ayım olduğu için çok zor geçiyor. Nst de bile sancı çkmasına sebep oldu ve cidden ağrılarm çk fazla. Bel sırt kasık.. iğne hap fitil kullanmama rağmen geçmedi. Şimdi kültür verdim sonucu bekliyorum tedavi için