BNNRTNCKLC Ceylan96 Aiteh Benim arkadaşım bu belirtileri yaşadıktan kısa süre sonra doğuma gitti kendinizi takip edin mutlaka sağlıkla gelsin minikleriniz 🙏🏻💜
burcu_izmir Ceylan96 mide bulantım yok ama 2 gündür bende de (üşütme vs yada beslenme düzenimde değişiklik olmamasına rağmen) ishal var. 37+2 bugün. Bende bekliyim şurada 🤓🙄
Cressida Ceylan96 dogum yaklaşmasına yakın bagırsaklar kendını temızlermiş yer açılması ıcın. Bı makalede okumuştum. Ama herkesde görülcek kesin birşey değil tabi . Sağlıkla alın kucagınıza 🙂
Beyziikoo Ceylan96 Ne için ishal olduğum için mi? Onun için gitmedim ama rutin her hafta kontrolüm var 😊
DenizAlpinannesii Ceylan96 şu anda bende 38+4′deyim ishal ve mide bulantısı şikayetim var sabahtan beri 🙄
Cressida Bende 38+4 um .. arada bel ağrısı, kasıkta sancı oluyor ama başka bışı yok.doktor Rahımde yumuşama başlamış dıyeli 2 gün oldu . Ama bakalım ..