Solunum cihazına bağlamışlar di iki kez bebeğe bakıldı şükür iyi demişlerdi tedirgin olmayın lütfen öncelik sizin sağlığınız siz iyi olunca nida olacaktır. Bende 20 haftalık hamileydim yattığımda. Şükür sıkıntımız kalmadı ama nefes almakta zorlanıyorum bazen.