nurrrrrr Rahiminizde bir problem yok değil mi kanama olmazsa genelde onun için veriyorlar birde iki bebek kaybı olduğu içindir canım muhtemelen bunda önlem amaçlıda istemiş olabilir baya ağır bir iğne bende tüylenme yaptı bacağımın agrisi filan baya zorluyordu benide ama hersey bebeklerimiz için onlar iyi olsun sağlıkla huzurla gelsinler inşallah 💕Anneler her zorluğa göğüs gerer...