nurrrrrr benimde lekelenmem olduğunda farklı doktorlara gittim. Doçent doktor kanama alanim olustugu ve erken doğum riski için 30.haftaya kadar bu igneden ayda 5 tane olmalisin dedi. Benim kendi doktorum 3 doz verdi geçince vermedi bi daha Progestan kullandım 20.haftama kadar. Senin doktorunda önlem amaçlı vermiştir bir zararı yok zaten şuan doktorum verse kullanırdım açıkçası ama zor bir iğne yeri çok aciyor geçmiş olsun