Ben ab rh -
Eşim ab+
Özel hastanede doktorum kan grubumuzu sormadı devletle devam ediyorum 27. Haftamdayım devletteki doktorum kan grubumuzu sordu ve söylediğimde kan uyusmazliginiz var 15gun sonra gel kan uyuşmazlığı için iğne vurun dedi . Sizce geç mi kaldım . Ya da bir sonraki doğumlarımda engelli çocuğa sebep olur mi