Betll_72 benim de düşündüğüm meltem bunun beyazı canım aynısı, bunun da sorunu bebek 1.5 yaşına falan gelince mecbur ayıracagiz ya nereye koyacağız acaba , park yatakta istediğin gibi kaldırıyorsun . Tabi bir de büyüdükçe hareketlenecek bebek acaba kafasını falan vurur kolu kalır mı beşiğin aralarında diye korkuyorum 🤔 çoook kararsızım beşik konusunda