E1402 Merhabalaar 🌸 Bebeğim için nem makinesi (buhar makinesi) almak istiyorum. Araştırıyorum ama karar veremedim.🤔 Aranızda kullanan, memnun kalanların tavsiyelerini bekliyorumm 🤗
Merveee34 E1402 ben e bebekten weeweell marka almıştım geçen sene .hala daha kullanıyorum çocuklara iyi oluyor odayı güzel nemlendiriyor