MinikMicizem ben ilk bebeğimde kontrole girmiştim beni muayene ederken doktoru bi hastası aradı hanımefendi sanırım düşük yapıyormuş kanaması varmış ve doktorla konuşmak istedi doktor çok rahat bir ifadeyle sekreterine düşük yapıyor birşey olmaz adeti bir ay gecikmiş gibi düşünsün dedirtti ve hastasıyla görüşmedi bile. Bende bir daha asla kendisine gitmedim ve gitmem. Benim de o bebeğim düşükle sonuçlandı ama yeni doktorum gayet düzgün bir dille açıkladı sekreteriyle muhattap etmedi