Canevlatt Kızlar dün adet günümdü test yaptım anında cıkmadı diye cöpe atım ve geri gelip baktım da https://resimyukle.xyz/i/ kuruma cizgisi mi yoksa hamilemiyim
fatma-kpnk Canevlatt fotoğraf görünmüyor ama ne kadar süre sonra tekrar baktınız ? Yarın kan verin sağlık ocağında sizin için net olur aklınız kalmaz
ebrr1048 Canevlatt canm 10′dk sonra o testler geçersiz oluyormuş bana 15dk sonra çıkmıştı öyle bi sevinmiştim ki 1 saat sonra adet olmıştum erken gebelik testi al en iyi sonuç o veriyor
Canevlatt Aynur77 yok canım bu sabah yine tekrarladım ama negatif anlam veremiyorum acaba hangi test yanıldı biri negatif biri pozitif
sumeyye_81 Canevlatt eger o silik cizgi ikinci testte yok olduysa buyuk ihtimal kimyasaldi canim kimyasal gebelikte oyle oluyor çünkü
butterfly_ Canevlatt bende adete 4 gün kala test yapmıştım tek çizgi çıktı attım çöpe 6 saat sonra falan merak ettim bakım bidaha dedim baktım ikinci çizgi çok az var şaşırdım erken gebelik testi yaptım orda daha net çıktı sende öyle yap sonra da kan ver ☺️
Canevlatt sumeyye_81 dün akşam yaptım test silikte olsa pozitif bu sabah yaptımda hiç bir şey yok adetim 1 gün geçikti sizce erken mi anlamadım
sumeyye_81 Canevlatt bi kacgun sonra tekrar dene canim belki test bozuktur hemen umitsizlenme dedigim gibi eger birdaha yaparda ikinci cizgi yok olduysa kimyasaldir
Canevlatt sumeyye_81 inşallah sağlıklı bir gebelik olur çok istiyoruz yine husranla sonuçlanmasın 🥺❤️