Sarekrlngc ben ciftlisini kullandim cabuk bozuldu ama motoru degil icindrki bir parcasi yirtilmisti gozle gorulmeyecek sekilde cekim gucu guzeldi o konuda hic sorun yasamadim birde firmadan memnun kaldim tamir surecinde bana magdur olmamam icin manuel pompa hediye etmislerdi