Asyaasss 2 gündür belimin özellikle sag tarafına bçak gıbı bir agrı saplanıyor durduk yere hemde oturduğum yerde de oluyo ayakta da fark etmıyo varmı bu durumu yasayan 😔 doğum belirtisi degıldır demı 😔