Samsunn55 ben azalmayı adetin hani 1 gün sürüp 1 ped bile doldurmaması şeklinde yorumlamıştım, ama doktor net bir şey söylemedi, genelde böyle şeylerin pek olmadığını söyledi. Ben de yazın kürtaj oldum ondan sonra çok değişme oldu bir ay az oldu bir ay fazla oldu, sonra umursamamaya başladım normale döndü.