isimsiz123 Öncelikle bebeğinizi sağlıcakla kucaginiza alirsiniz insalah, ama çok olumsuz düşünmeyin derim. Şimdiden kaybetme korkunuz var. Şöyle düşünün bebeğiniz doğduktan sonra iki gün sonra da bişey olabilir değil mi? Bu korkuları bırakın, hamileliğinizin heyecanına bırakın kendinizi🌺