Mervee26 Hafif sarı, krem renkli idrara göre daha yoğun bir sıvı aktı tutamadım. Aralıksız mı akması gerekiyordu. Sancım çok hafif şu an bilemedim. Deneyimli anneler bir bakın 🤦🏻♀️
Savciergoc Mervee26 su dur canım tutamadıysan ben de ilk doğumumu suyum geldi öyle yaptım baya baya akıyo
Busbus58 Mervee26 sudur o zaman canım. Sızıntı devam ediyormu ona bi bak dikkat et bide bebeğinin hareketlerini takip et sürekli.
Busbus58 Mervee26 hasteneye gitmende fayda var. Çünkü suyunuz gelince hemen gelin diyorlar. Aman ihmal etme Allah korusun
Mervuras26 Mervee26 hemşerim sağlıkla bebeğini kucağına al en kolay yoldan inşallah ☺️🤗 dualarımız seninle ♥️
Mervee26 Yeni474747 evet kısa kısa geldi tutamadım. Tuvalete gittim orada da geldi. Toplamda 5 seferde falan geldi. Hastanede yatağa yattıktan sonra da hafif kanlı geldi.
Mervee26 Funda2735 EylulHifaa doğurdum çok şükür. Hikayem pek güzel değil o yüzden yazmayacağım hanımlar. Çok şükür yavrum sağlıklı, ben de toparlanacağım inşallah. Allah sizlere hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin.