Elif_99 ben dün gece kaşık ağrımdan ve karın sertlesmemddn dolayı uyuyamamıştım canm ikiz gebeym erken doğum riskimde vardi hep zaten nst çekildm sancı vs çıkmadı ama 4 cm açıklık olmuş o yuzden ağrım varmis şuan doğum yaptm tavi😏 bi doktorunuza yazın isterseniz ya da acil4 vs gidin riske atmayin derim