Cicisss yok canım psikolojik değil baya sancılar oluyor. Benimde aynı şekilde o yüzden ben 31. Haftada nst ye girdim bişey çıkmadı. Yalancı sancılar oluyormuş artık, tam 33+0 da girdim dedim kesin sancım çıkıcak nst de yine bişey çıkmadı😂 biraz üşütmüş olabilirsin akıntı ondan olabilir 21. Haftada yaşamaıştım suyum geldi sanmıştım hastaneye yatırıp kontrol etmişlerdi. Olmazsa bi idrar testi yaptırın bide doktora görünün içiniz rahatlar