esraizmirli Halime_buglem valla ben daha 37+3 oldum randevum vardı cuma günü 37+1 de doktorum çatı muayenesi yapalım dedi ben istemedim tamam dedi cumartesiye birdaha gidicem o zaman yaparız dedi şuan bebişim 52 cm 3530 gr 🤷♀️ Çatı muayenesinden de asla korkma dedi hiçbi acı olmaz dedi beni baya teselli etti cumartesi olacam inşallah 🤲🏻🥲
Damlahtp Halime_buglem merhaba bende 37+4üm 3 kilolardaydı en son gittiğimde dpktora bu çarşamba gidicem, çatı muayenesi daha olmadım nstde sancımda çıkmıyor öle bekliyoruz bakalım🤷🏼♀️
Ayeme Halime_buglem günaydınlar öncelikle 🥰 bende 36 dan beri çatı muayenesi oldum 3 defa oldum hatta gerçekten acı yok tabikide tuhaf bir his fakat 5 saniyede bitiyor ben besmele çektim bitti kendinizi kasmayın cidden acı yok✨ 39+1im bende
Simge16 37+3 te çatı muayanesi oldu korkulacak bir şey yok kafanıza takmadan giderseniz rahat olursanız sizde kolay olduğunu göreceksiniz. Oğlum 3300 kg 50 cm olmuş. Birde yarın kontrole gidicem bakalım 38+2 olmuş olucaz