Bgmnfrtiti Uzun suredir bu konuda açilan postlara cevap veriyorum 😊 Geçici bir durum hic merak etme. 17 haftalikken cinsiyet ogrenmeye gttiğimde bende bebegimde 4 cmlik kist oldugunu ögrendim. Doktor cok rahatlatti ve bende çook arastirdim( gecmisteki postlara bak bircok yorum var) 3 gün once detayliya girdim, doktor hic söylemedi bile boyle bisey var diye cok sukur. 26 haftaya kadar kendiliginden eriyen biseymis bu kist. Saglikla kucağına al evladını🤲🦋