Bana hamileliğimden önce anaflaksi tanısı kondu ve hamileliğimden beri hiç bir şeye alerji olmadım .
her doktora gittiğimde de söylemeyi unutuyorum ya da sorun yaşamadığım İçin aklımda olmuyor aranızda hiç anaflaksi olup hamileliğinde sorun yaşayan oldu mu ? çünkü hayati bir rahatsızlık ve merak ediyorum ( doktora sorduğumda böyle bir sıkıntı yaşayan varsa bilgi amaçlı yazacağım dediklerini )