Ben de çok endişeliydim.. daha yeni hepsini 30 derecede 800 devirde 30 dk da yıkadım. Renkleri beyaz, açık ve koyu diye ayırdım. Zaten azar azar 5-6 posta atmış olursun böyle. 3 saate falan asla gerek yok. Sonra da ütüledim. Ne renk çıkan var ne de küçülen..tavsiye ederim.