Tugba_16 Kızlar daha 37. Haftanın başındayız. Ama hafıf hafıf kanama başladı. Sizce dogum belirtisimi. Doktor nısan sonuna dogru olur demişti
Senayyalcin Tugba_16 Kanama diyorsunuz bu nişan veya başka ciddi birşey olabilir sancı var mı düzenli?
mineu8 Tugba_16 nişan olabilir canim eger oyleyse panik yapma geldi diye illa dogum baslayacak diye birsey yok ama kanama şeklindeyse doktora mutkala sor bence
Madinanin-Annesi Tugba_16 doktoruna mutlaka sor.Eger nisanin geldiysede suyuna dikkat et.Her nisan geldiyinde dogurmak olmuyor bazen iki haftada ceke biliyor.Genede doktoruna bebegin haraketine suyuna dikkatet mutlaka ciddi bir sey
ipekeylul Tugba_16 canimm nisanin gelmistir mersk etme benimde 37. Haftada gelmisti nisanim yalanci bi sanciyla ama 10 gun sonra dogurdum doktoruna soyle yinede
Ayeme Doğum belirtisi de olabilir fakat kanama diyorsunuz bir doktorunuzla iletişime geçin bence veyahut hastaneye gidin ihmale gelmez canım🥰
Senayyalcin Tugba_16 Doğum sancısı da regl sancısı gibi ama düzenli vuruyor 5dkda 1 falan olursa mutlaka gidin
ipekeylul Tugba_16 kııaaazzz gercekten miii hadi allah bagislasin cok sevindim nasilsiniz durumlar nasil ikinizinde
Tugba_16 ipekeylul teşekkür ederim canım. İyiyiz ikimizde. Gelen sancılar yalancı degılmıs. Normalde doguma daha 12 gun vardı ama oğlusum 12 gunluk oldu bile 🥰