ozgei Esmagenc bence beklemeden başka doktora git, benim de kayıplarım var asla bekleyemiyorum kontrol zamanlarımı. 6+0′da karından duydum çok şükür
Esmagenc ozgei evet bende bu hamileliğimden önce düşük yaptım o yüzden aklımda kalıyor. Doktora da özelikle söyledim bakmadı tekrar gidicem 1 hafta sonra
Ballbebek Esmagenc ben de 5 hafta 5 günlükken gittim ve biz de duymadık ama endişelenmene gerek yok dedi. Bu normalmiş haftaya gidicem o zaman duyarız dedi. İnşallah. Sen de 1 ay sonra değil de haftaya falan gidebilirsin.
Esmagenc Ballbebek evet haftaya gitmek istiyorum. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah duyarız haftaya ☺️
Serpilbb Esmagenc bazı doktorlar bebek küçük olduğu için kalp atışını dinletmiyorlar ama söylüyorlar kalp atışı var diye bebek oluştuysa kalp atışıda vardır annesi sadece henüz usgde gözükmemiştir korkma 😊😊
deryakadri Esmagenc canım endişe etme bazen erken bazen geç duyuluyor bizde 42 günlükken yani 6 haftalık baktık minik kalbi atıyordu şu an 11+1 olduk.
efelettin Oğlumu 7+5′te duymuştum kalp atışını, şimdi yine hamileyim dün 6+2′de duyduk. Değişebiliyor endişe etmeyin 😍
Esmagenc efelettin benimde 1 kızım var ama düşük yaptıgım için endişeleniyorum galiba biraz 😌 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin minnoşlar