Merhabalar , en son 20 subatta adet baslangıcımdı testi mart 22lerde yaptıgımda negatıf cıktı fakat 27 martta yaptıgımda ıse pozitif cıktı sokra hastaneye gıttıgımde muayne keseye benzer kucuk bırsey gordu doktor ama emın olamadı sonra alttan muayne ettı gene aynı sekılde emın olamadı kan verdım kan degerımde 2000lerdeydı saat 3de aradıgımda bana hayırlı olsun gebelık var dedi tekrar sabahı benı hastaneye cagırdı tekrar alttan kontrol ettı ve gene aynı suphe devam edıyordu sonea tekrar kan verdım kan artıs hızımda 2800 olmus ve bana bunun dusuk yukseldığini soyledı ve bana dıs gebelık olma ihtimali sizce varmo