busradagarr Çatlak için ne önerırısnız 34 haftalıgız hıc yoktı 1 haftadır karnımın asagıd kısımları felaket oldu acıyordı. Kesin çözüm varmı acaba?
Nazlideniz91 busradagarr İçinde lanolin olan çatlak kremlerimden kullanabilirsiniz ama buna 5. yada 6. aydan sonra başlamalıydınız. Şuan sürsenizde çatlak azaltmaz ama en azından yumuşatırsınız daha az gerilir.