funnymummy
evt 2 haziranda dogumum oldu ama bnm dogumum cok zor gecti tansiyonlarim yukseliyordu bir sabah doctor aradi dedi hastaneye gel suni sanci vericez bizde hazirlandik esimle gittik royal london hospital biliyorsaniz tabi bana 36 haftaliken bebegin biraz buyuk dediler biz hastaneye gitigimde doctor bize hem sezeryan hem normal dogum secenegini sundu normalde londonda sezeryan son care olmadigi surece yapmazlar sunmazlar aileme falan sprdum iste boyle diyorlar onalrsa dedi bebk buyuk diyorlarda riske atma sezeryan ol cunku normalde dogumde riskleri baya saydlar iste omuzlarinda cikma falan olur suni samci vermeden sezeyana girmeden bnm kendi sancilarim geldi birden suyum geldi oda suyum yesil geldi dediler bebek kakasini icerde yapmis ondan sonra sancilrim 10 dkk bir gelmeye basladi beni monitore bagladilar bebegin kalp atislari icin biz sezeryan secmistik doktorlarsa ha bire bizi normal doguma zorluyorlardi en sonunda sancilara dayanamadim bagirdim beni sezeryana alin diye sezeryana alel acele aldilar belimden igneyo vuramadilar hir turlu en sonunda baska bir doctor geldi 5 dkk icinde vurdu belden uyusturdular bebk dogdu agladi nefesi kesildi kakasini yemisti nefes sprunu yasiyordu midesini falan yikadilar 2 gun falan antibotik falan verdiler kivazdeydi bende dikis agrilarim oluyordu baya zordu tam hastaneden cikicaz dedik bebek iyi oldu yanima getirdiler ben enfeksiyon kapmisim atesim yukseliyordu kalp atislarim cok yuksekti tam 10 gun hastanedeydim 1 haziran gitim 10 ciktim yani bnm dogum zordu herseyi yasadim