mirac_le ekmeği hamur işini kızartmayı tatlıyı pilavı vs kes almazsın canım ben 3 aydır diyet yapıyorum 6. Ayımdan beri ve sadece 1 kg aldım herkes son ayında alırsın bak gör dedi 9. Ayımı da tamamladım son 9 günüm kaldı ee hiç şişmedim de almadım da son ayda kilo alınmasının sebebi daha sık acıkmak e sen her acıktığında sağlıksız şeyler yersen elbet kilo da alırsın şişersin de 😂 ama sağlıklı beslenirsen almazsın
Ben sabahları 1 yumurta, zeytin, çok az bi az tuzlu peynir ve 1 kücük dilim tam buğday ekmeği yiyorum her kahvaltım böyle oluyo yumurtayı haşlama ya da omlet yapıyorum. 3 saat sonra yulaf lapası yapıyorum meyve olarak üstüne kivi ekşi elma ya da ayva yiyorum şekeri çok olmayan meyveler diye bunları tercih ediyorum ben ama en çok muz yakışıyo aslında yulaf lapasına. Eskiden olmuyodu ama son gümlerimde daha sık acıktığımdan lapadan 2 saat sonra tekrar ackıyorum biraz 1 hurma yiyorum yanında bi iki ceviz falan sonra akşam yemeğinde salata yoğurt çorba yanına ek ne yemek varsa birer tabak yiyorum tabi makarna pilav yok bulgur pilavı yiyorum ama yemekten sonra dışarı yürüyüşe çıkıyoruz eşimle yarım saat yemekten 2,5-3 saat sonra da süt içiyorum yanında bi avuç kadar çiğ kuruyemiş yiyorum oh mis 🥰 gece çok sık tuvalete cıkıyorum artık acıkmış oluyorum bazen iki üç parça ağzıma kaşar peyniri atıyorum o zaman da ya da bir hurma yiyip geri yatıyorum bu kadar tabi bol su bir de 😍