parasetamoll EsmanurTrlBykl ay zararlı sanırım ama kimisi de 200-300 mg geçmezse no problem diyor bende arada hatta bazen gün aşırı içiyorum normalde kahve de sevmem nescafe hiç ama nedense hep içesin geliyor içince de elimde çikolata vs buluyorum. 😩
Bekleyenler EsmanurTrlBykl hamile olmayanlara da zararlı bir şey. İlla kahve içmek istersen en sağlıklısıTürk kahvesi veya filtre kahve tavsiye ederim. Ben de içmemeye çalışıyorum. Sonuçta kafein var.
BurcuSimsek İçerisinde kafein olduğu için zararlı tabiki ama günlük 200 mg içmenin bir zararı yok diye biliyorum ve günlük 1 bardak içiyorum ben.
Kadze EsmanurTrlBykl kafeinsizlerden al cnm bn türk kahvesnide nescafeyide kafeinsiz alıyorum normal nescafe gunde 1 fıncanı gecmesen iyi olur yada direk kafeinsiz al