Hepinize iyi geceler kizlar daha önceki postlardan görmüşsünüzdür beni 😏 Dün gece hiç uyumamistm karnım çok sertleşti kasiklarima ağrı giriyordu eşime dedm bi gidelm nst ye belki sancm felan vardır dedm eşimin çalıştığı hastanede doğum yaptığım icin doktoruma bile yazmadan direkt nst ye gittik sadece biraz ağrı cıktı sancı vs hic birsey çıkmadi yinede bi doktora gösterin dedi poliklinigine gittik nsten cok iyi ama ağrın çoksa bi alttan bakim dedi zaten rahm ağzı inceligim vardi biride baş gelişti 1 hafta daha dayan dedi doktorm sonra muayne etti adam şok 😳 4 cm açıklığın var dedi yatış yapicam alalm dedi kiloları iyi ama yinede haftan erken olduğu için kuveze alırlar ama hic korkma senin icin daha iyi dedi , tam 5 te girdim doğumhaneye 45 dk sürdü bu arada spinal istedm sezeryanımi hiçbirşey hissetmedm en son içimi temizlerken çekişmeler hariç onun dışında ne bi ağrı ne sonda takilirken hic bir şey hissetmedm, oğullarımı direkt kuveze aldılar biri 2280 digeri 1960 doğdular, doktorlar sağlıkları cok iyi ama haftalarndan dolayu yatiralm 3 5 gun dedi… 4 saat sonra uyusuklugum geçti dikiş yerlerim cok ağrıdı ilk yürümem de resmen nefesm kesildi ölüyorm sandm ama 2 . 3. Yürüyüşte gittikce rahatladm, fakat hala agrilarim devam ediyo … biraz uzun oldu kusura bakmayin ikiz annelerimiz özellikle sormak istedikleriniz varsa cevaplarimmm 😍 Allahm herkese guzel doğumlar nasip etsinn 🙏🏻🙏🏻