Canım bende 32+4 üm doktor hareketli bebek den korkma demişti sağlıklı bebek demişti hiç endişe etmiyorum bende sanırım benimki biraz abartı sabaha kadar hiç durmuyor kıpır kıpır uyuyamıyorum bu yüzden gündüz hareketli olduğum halde yine çok hareketli aşşaya tekme atıyor bu yılın bebekleri çok hareketli imiş ❣️😉