Melikefurkanikra Kbrosmn_1 Bence iyi benim bebeğim 3.700 Dü doktor kilosundan dolayı normal doğuramassın dedi sezeryan la aldı.
mavi_kus Kbrosmn_1 maşallahh Allah sağ salim kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin kilosuda normal benim bildiğim kadarıyla 🥰
Kbrosmn_1 Melikefurkanikra yani bencede 4 gün önce gittim bende 3,500 olur yani inşallah doğuma kadar 39 hftama girdim.