Mavilotta 30+3teyim. Belimde ağrı var sağ bacağıma vuruyor pozisyon değiştirsem de geçmiyor. Belden yanlara doğru iniyor ve bacağa vuruyor. Ne yapmalıyım 😔😔 Bir de eşimle çok kötü kavga ettik çok gerildim ağladım. Ondan sonra başladı 😔😔
Asyakuzusu Mavilotta Canım siyatik ağrı. Sinirlere baskı sonrası olur. Rahimden dolayı. Kavgayla alakası şöyle olabilir. Sinirlere bağlı olduğu için. Ama düşük ihtimal. Yani bu yüksek ihtimal gebeliğinle alakalı. Bu ağrı arada geçer. Arada seni ağlatacak duruma getirir. Çaresi doğum sonrası göbeği hızlıca eritmek.
Mavilotta Asyakuzusu karnım gerçekten çok büyüdü şimdiden çok sivri ve aşağı indi. Doğacak sanıyorlar daha 2 ayım var diyorum. Öyle çok kasılma hissetmiyorum doğum sancısı falan değildir demi 😮😔