kavalci41 aynı durumu yasıyoruz inan ağladım da vicdan azabı duyup 12 haftalık ken bizede bacak arası açıktı şansımıza organını gösterip erkek ona benziyor büyük ihtimal dedi ve tam 1 ay kendimizi o şekilde hazırlayıp çocuga lakap bile takıp sevdik 16 hafta gittigimde bebegim yüzü koyun yatıyordu ve yüzünü bile hiç göremedik hatta doktorum rahatsız edelim biraz dönsün öksür dedi bana kendisi biraz vurdu popo hizasına karnımdan ona ragmen yüzünü dönmedi Allah var 20 dk inceledi doktor yeri rahat ne yapsak dönmeyecek dedi eşimde cinsiyeti desenize netleştiremeyecegiz hayır kız cinsiyet değişmez bu haftadan sonra dedi 1 nisanda gitmiştik doktora bizde acaba şakamı yapıyor felan dedik ki kız istemediğimizden değil benim ilk hamileligim kız olsa ismi bile hazırdı hamile kalmadan ama 1 ay çocugu erkek sanıp sevdik beynen alısınca doktoe ısrarla kız artık hazırlık yap dedi ama şüphe olustu sonucta tam dönük bile degilsi cocuk yüzü koyun yatıyordu eve gidince ikilemde kalma duygusundan ağladım ya bebek hissedip acaba onu istemedigimizi sanıp öyle ikilemde kaldıgımı sanarsa diye ama ben vicdanen 1 ay erkek diye sevip ısrarla doktora sorunca kendimi bir kadın olarak kötü hissetim bebeğime karşı oyna kızda olsa erkekte olsa benim için fark etmez cinsiyetcilige karsıyım ama. Bu durum benimde kafamı karıstırdı ve ayrıntılı utrasona kadar hazırlık yapmama kararı aldım bence doktorlar emin olmadan söylememeli çünkü o heyecanla bizler eşlerimiz hemen kendimizi kaptırıyoruz şuan bende merak ediyorum ilerde ne olacak diye