Merhaba kizlar su an 39 haftalik oldum, karnimin altinda hafif hafif sancilar var ama su son 3 saattir bebegim asirii hareketlendi hic durmadan donup duruyor ama ilk defa buyuk buyuk saplantili acilar hissediyorum vajnal bolgemde o hareket ettikce. Dogum belirtisimi sizce ? Bunu yasayan varmi aranizda?