Zamanleyla Mrb hanımlar çok kötü birşey oldu 19+3 haftalığım Allah için şu kaşınmaya çare bilen varsa yazsın lütfen kaşınmaktan her yerim yara bere içinde kaldı ilaç da kullanamıyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz teşekkürler
Dilekcnkn Zamanleyla Uyuz mu oldun egzama mı acaba çoğu kişi öyle bende kaşınıyorum ama egzamadan kaynaklı normalde böyle değildi egzamam gebelik farklı bir hale getirdi
elif6093 Zamanleyla bende kaşıntıdan ölcem resmen göbekte de kaşımaktan mantar oldu artık travazol krem önerdi göbek için ama dirsekler ve bacaklar sinek ısırığı gibi
N_ida_2308 Zamanleyla Ne kadar çok duş yaparsaniz daha çok kaşınır vucud kurur çünkü kaşımayın ve beyaz sirke kullanin