Defnederenmomss Ben 2kızımda saç boyamdım ama suankı hamıleleıgımde boyatmak ıstyorum sac rengım aktığı ıcın sızce etkısı ne olur bebek ıcın
mlkkk Defnederenmomss ilk üç ay bebeğin sinir gelişimi için kimyasaldan uzak kalmak gerekiyor ve amonyak olan boyaları solumak düşük yaptırabilir Allah korusun üç aydan sonra yine diplere temas etmeden boyayabilir veya organik boyayla komple boyanabilir
hmasahin Defnederenmomss 6-7.ay gibi boyadım, gratisten green world boyasını aldım, organik. Sonra 9.ay yine boyadım aynı boyayla. Gücenip kuaföre gidemedim organik der, amonyak içerikli boya kullanır falan diye
Tubaduha Defnederenmomss Bende geçen hafta boyadım düz renklere izin verdi doktorum ilk 3 aylık dönemde izin vermediğini söylemişti 1.Trimester dönemi önemli olduğu için
Efsane01 Defnederenmomss 6.ayımız dolduktan sonra doktorum bitkisel boya ile boyatabilirsin dedi ve boyattım birinci bebeğimdede 6 aydan sonra boyatmıştım çok şükür bşy olmamıştı tabi her gebelik farklıdır siz yinede doktorunuza danışın
Efsane01 Defnederenmomss 6.ayımız dolduktan sonra doktorum bitkisel boya ile boyatabilirsin dedi ve boyattım birinci bebeğimdede 6 aydan sonra boyatmıştım çok şükür bşy olmamıştı tabi her gebelik farklıdır siz yinede doktorunuza danışın
Hamsicikk Defnederenmomss dipleri elletmeden ombre yaptırdım , son haftalara girdik artık doğuma hazırlık yaptım diyelim 🤭
Buketkucuk Defnederenmomss ben boyatmayı doğru bulmuyorum açıkçası zaten dokuz aylık bir süreç bence idare edilebilir ben risk almazdım ama boyatanada saygı duyarım elbet