Arkadaşlar 40+3 haftalık hamileyim Benim gibi olanlar var mı
Kaesra 40+4 beklemedeyiz 😬
Kaesra beklemedeyim. Dogum belirtisi varmi sizde
Semahatt zaman hiç geçmiyor belirti var mı
Mommommomm hayır hiç belirti yok