tandirella001 Yumurta akı gibi şeffaf sümüğümsü bir akıntı normal mi sizde de oluyor mu? 17. Haftadayız. Kusura bakmayın böyle bir soru sorduğum için ama soracak kimsem yok. Nette de bulamadım
mlkkk tandirella001 hamileliğin hemen her döneminde akıntı olmadı normal canım eğer yeşilimiz sarımsı kokuluysa enfeksiyon mantar durumu olabilir ama şeffafsa normal bi durum
Zemheriiiiiiii tandirella001 bende 17+1im doktorum normal dedi bazen sarı bazen beyaz yumurta akı gibi aynen bi zararı yok demişti bol su tüketmelisiniz😊
Eminetan Akıntının öyle gelmesi normal bendede hep öyle geliyor hatta bazen öyle ıslanıyorki kontrol etmek durumda kalıyorum başka bişeymi diye rengi farklı renk olmadığı sürece bir problem olmuyor diye biliyorum