Nurten123 Benim gebeligim şuan 12 haftalık dün doktorum söyledi bebek rahme yakın yerleşmiş kanamanız olabilir dedi başka farklı sıkıntılar olurmu benim gibi bu durumu yaşayan var mı
Hayalhira Nurten123 benmde öyleydi sonradan plsenta rahime yapışmış kontrol altında erken doğum yapıcam şuan 30 hftalığız bir dahaki kontorulünde sor istersen plasente rahimi kapatmışmı diye
Nurten123 Hayalhira çok geçmiş olsun inşallah doğumunuz güzel geçer sizinkinde plasente rahimi kapatmış mı birde bu durumda olanların doğumu sezeryan oluyormuş oylemi
Hayalhira Nurten123 evet plasenta kapalı normal doğum yapamıyorsun çünkü 36ile 37 arasında bebeğin alınması geeekiyor