Fundogan Benim 20 haftalık ken rahim ağzı 24mm ölçüldü progestron kullanıyorum fitil olarak bu haftalara kadar istirahat ettim .suan 35+4 haftalık olduk çok şükür
Tugbaahill Fundogan inşallah vende o zamanlara kadar gelirim günde 1 kete sadece progestan kullanıyorum ve magnezyum
Fundogan Tugbaahill bende günde bir tane kullanıyorum canım gelirsin Dikkat et iş güç yapma Allah ım esirgesin inşallah
Fundogan Tugbaahill benim 17 haftalık ken içerde kanama alanı olduğunu söyledi doktor çok büyük dedi dışarda bişey yoktu sonra 20 hafta da ayrıntılıda plesantada yaygın venöz göllenmeler olduğunu söyledi yani Ranbime şükürler olsun diyorum korkma senin durumunda bşrsey yok