busratatas benimde 38 bugün ❤️ Hiç bir belirti yok sancı,agrı 🤷🏻♀️ Göbeğim çok düştü ama gelen yok, doktor bir haftaya dogurursun demişti ama doğmadı nazlı kızım😊Normal dogum olcak,gelmezse kilosu artarda sezeryana dönerse diye felaket korkuyorum ,sezeryan istemiyorum :(