Arenmira hesabıma göre son adet günüme göre 13 gün var…daha Bebişin hareketini tam hissetmiyordum ben muz kadar diyor uygulama ..bu haftalardan sonra daha hızlı büyüyor demekki…karnım da artık çıkmaya başladı …ben yine de Pazartesi gideyim doktoruma yada Salı içim rahat etsin…Allah razı olsun cevap yazan herkesten içimi rahatlattınız 🤲🏼