Derya6800 merhaba ben de öyle bir chicco almayı düşünüyordum en başlarda, ama sonra düşündüm 6 ay yatacak, 6 aydan sonra sığmayacak ve ben odasını ayırıp beşiğine koyacak mıyım diye kendimi sorguladım ve kesinlikle ayrılamam. Onun yerine hem anne yanı hem beşik olabilen ortalama 1.5 yaşına kadar yatabileceği bir beşik almaya karar verdim yatağımın yanına da birleştirdiğimde ölçüler uyuyor. Siz kendinize göre düşünün ucuzu pahalılığı değil 6 aydan sonra ne olacak ayıracak mıyım diye belki siz ayırmak istersiniz ay umarım anlatabilmişimdir😀😀