derindoruk Arkadaşlar bi önerisi olan var mı? Öksrük, grip, göz grbi. İlaç kullanmadan çok zor atlatmam . Her sene oluyor bu aylarda ne yapmalym. 5 aylık hamlym
sudamlasi derindoruk ormanlık alanlardan uzak durmalısın bu zamanlarda ihtiyaç dışında dışarı çıkmamalısın kıyafetlerini dışarı asmamalısın toz kapmasın ve bol bol elini yıkamalısın😊
Seyma_ derindoruk benimde alerjim var doktorum cok kötü olursan haberim olsun kullanabilecegimiz ilaclar var dedi
Fatmasp derindoruk doktorum bana sprey vermişti burnum İçin öksürüğe bitkisel bi ilaç ve ventolin hava kullandım buna rağmen çok zor geçti o anki durum mutlaka doktora görün
Mariaisa Doktorlar hamilelere göre ilaç veriyor canım ve sık sık yüzünü ellerini tıkamanı tavsiye ederim iyi geliyor ben öyle yapıyordum