Kubra76 yok canım başlamıyor maalesef 😅. Açılma devam ederse zaten sancıdan duramıyormuşsun birde kontrole sıklaşıyor 4 günde bir gidiyorsun doktora tekrar bakıyor 😬😅.
Doktorum suyun gelirse kanaman olursa veya sancın başladı kasılmalarım 5dk bir hemen gel dedi.
biraz önce gördüm 35de açılması olup 39da hala doğurmamış bende öyle olucak herhalde🤣