Busebse Kızlar 30 haftalık hamileyim karnım o kadar sert ki hiçbir şekilde yumusamiyor bebek hareketleri de azaldı 10 un altında sanki tekmesi 😞napmam gerek cokmu yedim ondan ki acaba ayıptır söylemesi waffele yedim şekerim fazla geldi
Melos2234 Busebse bende 32 haftalığım aynı şikayetler bende de var temizlik falan yapıyoruz yoruluyoruz ondan olabilir belki ama insan kafasına takıyor göğsümün altı bile sertleşti
Mercimekmom Busebse 30 da hareketleri azalıyor yeri daraldığı için sertleşmesi de normal artık yeri dar bebek ele geliyor ben 30 da her gün sağlık ocağına gidio kalp atışı dinliyordum ama hareketleri 10 un altındaysa mutlaka doktora gidin
Buaradadilaben Busebse hareketler 10un altına düştüğünde doktorunuza danışın diyorlar en sağlıklı bilgiyi doktordan alırsınız. Çünkü bebeğin hareketleri asıl 37 hafta sonrası azalıyor ki o da her gebede değil ben 39+5 teyim oğlum hala kıpır kıpır. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız dilerim ❤️🤲🏼🙏🏼
Busebse Balbocegi_ bilmiyorum ki canim ya normalde çikolata meyve yiyince kipir kipir olurdu şimdi olmuyor bide waffele evde yaptı gorumcem oyle yedim yani fazla gelmiş olabilir mi karemeli çikolatası fln bol bol du
Balbocegi_ Busebse fazla gelse mide agrisindan duramazsin gaviscon icersinde gaz sancisi yani soyle kurbagalar otuyor gibi sesler gelmesi diyelim agri yapmasi
Balbocegi_ Mercimekmom 36 haftadayim ne haraket azalma var ne birsey hareket etmesin diye bakiyorum artik uyusun dinleneyim ki dogumum yaklassin diye
Busebse Balbocegi_ Allah herkeze o haftaları görmeyi nasip etsin🙏ben erken doğum yapmaktan çok korkuyorum
Balbocegi_ Busebse bende korkuyordum ikinci dogumum olucak ama hala korku var artik korkmuyrm 37 olmama az kaldi kilosuda iyi diye sikayetlerde xogalinca zor oluyor
Busebse Kızlar 28 inci haftanizda bebeğiniz kac kiloydu hatirlayan varmi🙄suan 30+5 im 28+6 iken 1250 grm di doktor 1 hafta onden bile gidiyor dedi ama doktorum degisemiyorum doğum paketi yaptığım için biraz ilgisiz ağzından zor laf alıyorum sormasa söylemiyor birsey 31. Haftada kaç kilo olmali
hmasahin O haftalarda ben de yorulduğum, ayakta fazla kaldığım zamanlarda öyle oluyordum. Soluma uzanınca 1 saate iniyordu hemen sertlik. Şuan 40+0 ım ama hala öyle, yorulunca semsert hareketsiz oluyor. Uzanıyorum, okşuyorum, kendini koyveriyor hemen
Burcuckmk Busebse 30+2 benimde karnim sertleşti 2 gündür hele yemek yiyince taş oluyor bide gaz oluyor gaz olunca haraketi azalıyor ama normalde haraketleri guzel
Busebse Hamsicikk evet canım bendede çıktı idrar enfeksiyonu doktor fitil verdi kullanmadım sonrasında geçti gibi en son idrar kültürü verdiğimde bisi cikmamisti
Pelinmutlu Busebse tatlı bebeğe enerji verir daha çok hareketlendirir aslında. Bebeğin uyuyor olabilir hareketi varmış çünkü hiç olmasa. endişelenme zaten belli bi haftadan sonra yeri daraldığı için hareketleri azalıyor
Balbocegi_ Cidemkisa normal mi acaba yoksa doguma var mi daha doktora sordunuz mi benim persembe gunu daha randevumda
Sevinc24 Cidemkisa 1-2 saatte olsa uyuması lazım ben takip ediyorum çünkü hep aynı saatlerde uyanıyor böyle hep kıpır kıpır yazınca siz az hareket eden anneler endişeleniyor o yüzden soruyorum
Busebse Balbocegi_ canım doktora gittim nobetci doktorlar o kaşar ilgisiz ki gerçekten hastaneye şikayette bulundum 30 haftalık hamileyim bebeğimin suyu nasıl diyorum iyi diyor peki kilosu diyorum ölçüm diyor ben bu cihazı kullanmayı bilmiyorum diyor bana 32 hafta ile uyumlu bebeğinizin gelişimi dedi o ne demek dedi kötü bırsey dehil dedi onuda geçtim karnım sertlestifi için falan beji nst ye bağladı kendi doktorunuza bilgi verdim dedi e bana iki doktor da bilgi vermedi sadcee sıkıntı yok dedi bide nst normalde 20 dk sürermiş beni şikayet ettim onu diye 35 dk bekletti işte böyle sorumsuzlar nst bebeğe zarar verirmi kizlae