Arkadaşlar merhaba 34. Haftadayim erken doğum riskim vardi, normaldede karnım çok büyük ama son zamanlarda aşırı gergin ve sert sanki yırtılacak cok fazla gergin o derece rahat edemiyorum ve bebeği hemen derimin altında hissediyorum resmen kafası avucumun içinde .son aylarda normal mi sizce