Alparslan elbise olmaması sıkıntı. Kapalı olmayla alakalı bır durum degl sonucta acık gezmıceksınız bılege kdr uzun oluyorlar ama dogum sonrası sureklı kontrol olayı var ikide bi altınızı nasıl cıkartıp gıyceksınız? sezeryan olcak giy cıkar canınız cok yanar .bide kim ne derse desn sondayla pıjama altı gıymek zulum nereye sokusturucagını sasırıyorsun rahatsız edıyor belınden cıkan bır hortum..