Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim iki gündür afedersiniz ama ishalle birlikte karnımda sancılı bir ağrı var. Başka bir şikayetim yok. İki gün önce muayene oldum bir sorunum yoktu şimdi de bir iki gün bekleyeyim devaö ederse gideceğm doktora ama bu durumu yaşayan var mı Koronadan şüphelenmem gereken bir durum var mı acaba bebek de iki gündür baya hareketli diğer günlere göre.