Doktorum 24 saatlik idrar istiyor sürekli bunun ücreti dogum paketi dışında ayrıyeten veriliyor benim bildiğim de normal idrar tahlilinde protein çıkarsa ondan sonra 24 saatlik toplanması gerektiği acaba ödediğim ücret tamamen labaratuvar a mı yoksa doktoruma mı kalıyor bana direkt labaratuvar a gittigi söylendi